הקלות בה מטילים נושים שונים עיקולים והגבלות על החייבים פשוט בלתי נסבלת. בן רגע, חייו של אדם ומשפחתו משתבשים ובמקרים מסוימים, עלולים להוביל את בני הבית לפת לחם. אנו פועלים מתוך ידע עמוק וניסיון עתיר שנים בתחום לייצוג משפטי מקיף של כל לקוח, למיצוי זכויותיו וביטול העיקולים וההגבלות. עיכוב יציאה מהארץ, הגבלת רישיון נהיגה, עיקולי שכר ובנקים הם רק חלק ממסכת הסנקציות המוטלות על החייב. באמצעות טיפול משפטי וליווי אישי מסור במגוון רב של הליכים משפטיים, משרדינו יוביל אותך אל ביטול ההגבלות והעיקולים השונים. חברת עורכי הדין חגית יחזקאל, מתחייבת לפעול במלוא הכלים והאמצעים על מנת להשיב אל כל לקוח את האפשרות לנהל שגרת חיים תקינה ולהמשיך להתפרנס בכבוד.

איך מעכבים ומבטלים עיקולים והגבלות? 

עיקולים והגבלות מוטלים על חייבים בידי גורמים רבים:

  • ממערכת ההוצאה לפועל אשר מפעילה אמצעי אכיפה כנגד חייבים
  • החלטות ביהמ"ש כאשר מוגשת בקשה במעמד צד אחד
  • רשויות המס הפועלות לגביית חובות המס.

לנוכח האמור הטיפול המשפטי לביטולן של העיקולים וההגבלות רצוי שייעשה באמצעות גורם מקצועי המכיר את כלל המערכות וההתמודדות המשפטית מולן.

חייבים נוטים לחשוב באמצעות פיתויים רבים ומטעים המצויים באמצעי המדיה השונים כי עורכי הדין הינם קוסמים. חשוב ונכון להבין- עיכוב ו/או ביטול ההליכים וההגבלות אשר הוטלו על חייבים דורשים מלאכת מחשבת ומיומנות משפטית גדולה תוך חישוב סיכויים וסיכונים בצעדים המשפטיים אשר יינקטו. על מנת להביא לביטול ו/או עיכוב ההליכים אשר ננקטו כנגד החייבים יש לבחור עבור החייב את ההליך המשפטי המתאים ביותר למצבו בקפידה ולא להכניסו להליך אשר בסופו של יום יביא אותו אל מול שוקת שבורה ורק יחריף את מצבו. יש לזכור כי ארגז הכלים הנמצא בידי עורך הדין מכיל הליכים משפטיים רבים ומגוונים, ובחירת ההליך המתאים לאחד אינה מתאימה לאחר. יש לחשוב מחוץ לקופסא בכל מקרה לגופו על מנת להתאימו לכל לקוח ולמצבו הפרטני, שכן פניה להליך משפטי נכון מהווה עבור החייב את הדרך הקצרה ביותר לביטול ההליכים וההגבלות אשר הוטלו עליהם. בקשה אשר תוגש ותציג את מצב החייב בצורה נכונה הקרובה למציאות ומשקפת את הבעיה, ופתרון המוצע בצורה המשפטית הטובה ביותר – יובילו לביטולם של העיקולים וההגבלות בזמן הקצר ביותר

קיימת חשיבות רבה להגשת הבקשה באמצעות הנימוקים המשפטיים הנכונים לטריבונל המשפטי המתאים. בקשה שתוגש בין אם מדובר בסכומים של עשרות אלפי שקלים ובין אם בחובות העומדים במיליוני שקלים, תקבל את המענה הראוי. נימוקי הבקשה הן אלו שיביאו בסופו של תהליך להסרת העיקולים וההגבלות. כל זאת על מנת לאפשר לחייבים את קיומם הכלכלי הבסיסי שלהם ושל משפחתם ולמנוע מצב של קריסתם הכלכלית והאישית, ולמאסרם של חייבים.

 

 

 

 

שיתוף
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Email
עו"ד חגית יחזקאל

חגית יחזקאל- חברת עורכי דין מובילה העוסקת במחיקת חובות וייצוג מול רשויות המס. משרדינו מתמחה במחיקת חובות, הליכי הוצאה לפועל, שיקום כלכלי ועוד מגוון רחב של תחומי מומחיות השייכים למשפט האזרחי.

לתיאום פגישת ייעוץ

התקשרו עכשיו

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

תחומי ההתמחות שלנו
אולי יעניין אותך

לתיאום פגישת ייעוץ

התקשרו עכשיו

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם